sâmbătă, 1 mai 2010

Nessebar statiune bulgareasca la Marea Neagra

Nessebar este o statiune din Bulgaria renumita dar si o veche asezare de pe tarmul Marii Negre.
Nessebarul, locul despre care s-a scris si s-au postat poze. Frumusetea locului, atmosfera si tipatul constant al pescarusilor, te fac sa te simti intr-un fel de nedescris.
Nu sant suficiente cateva ore de plimbare doar. Am facut cateva poze, ne-am plimbat si am plecat.
Daca voi mai merge vreodata in Bulgaria, acesta este locul in care mi-as dori sa stau cateva zile, sa simt, sa miros, sa-mi umplu sufletul cu atmosfera aceea, sa ma trezesc in tipatul pescarusilor si-n mirosul de lemn, in zgomotul pasilor pe pietrele stradutelor inguste, sa vizitez muzeele si bisericile pe indelete, sa simt altfel scurgerea timpului, iar seara sa ma bucur de nenumaratele terase de pe malul marii.
Istorie si poezie, bucurie spirituala si sufleteasca, farmec antic si medieval, o mare limpede cu nuante de verde pe alocuri.
Superb, pleci de acolo patruns si miscat de atata frumusete.